Ayuzip Lotion
Ayuzip V-Gin Lotion - Lotion Perapat & Pencerah

Terdapat pelbagai jenis produk di pasaran untuk mengetatkan vagina. Namun kebanyakannya diformulakan dengan bahan yang boleh memudaratkan. Sifat semulajadi vagina yang lembut dan lembap menyebabkan bahagian ini amat sensitif dan mudah tercedera sekiranya bergesel dengan bahan yang keras. Biar pun objektif utama adalah untuk mengetatkan vagina, penyapuan losyen ke atas permukaan bibir clitoris adalah memadai. Untuk itu, Lovelorn Lure memperkenalkan Ayuzip V-Gin Lotion yang begitu lembut untuk mengembalikan dara anda.

Diadun dengan kebaikan herba manjakani, mas cotek, sireh dan kacip fatimah, resipi istimewa ini diformulakan dengan campuran ekstrak lintah, mampu membantu

* Mengetatkan faraj
* Menarik keinginan seksual pasangan melalui deria bau
* Memulihkan mati putik dan kediginan
* Melambatkan menopaus
* Mengekalkan pH dan warna semulajadi kulit faraj
* Menyah-bau yang kurang menyenangkan, anti bakteria, merawat keputihan, mengekalkan pH
* Memudarkan kesan gelap pada kulit faraj
* Mengembalikan warna semulajadi faraj
* Mampu merawat kesan kedutan faraj

Ayuzip V-Gin Lotion sangat sesuai untuk diamalkan oleh gadis melayu yang belum berkahwin bagi mengelakkan masalah sakit puan. Ayuzip V-Gin Lotion juga berfungsi untuk meningkatkan ghairah seksual wanita dan gadis melayu. Jadikan pemakaian Ayuzip V-Gin Lotion sebagai satu kemestian di dalam rutin anda setiap hari dan kembalikan kegemilangan ketika zaman dara anda!

Cara-cara Penggunaan

Bagi mendapatkan hasil yang memuaskan, anda dinasihatkan menyapu Ayuzip V-Gin Lotion setiap kali selepas mencuci faraj. Pastikan anda lapkan kawasan faraj selepas mencuci. Kemudian sapukan Ayuzip V-Gin Lotion pada bibir faraj dan clitoris. Umpama memakai losyen badan, Ayuzip V-Gin Lotion tidak perlu dicuci. Istimewanya Ayuzip V-Gin Lotion juga boleh mengharumkan sambil merapatkan vagina.


Ayuzip V-Gin Drink
Ayuzip V-Gin Drink - Minuman Wanita Hebat

Penjagaan intimasi tidak lengkap tanpa penjagaan dalaman. Dengan formula adunan bahan semulajadi 100%, khasiat manjakani, kacip fatimah, mas cotek, dan bunga saffron sudah pasti dapat menyempurnakan rawatan untuk wanita dari dalam.

Diadun dengan kebaikan herba-herba semulajadi, Ayuzip V-Gin Drink mampu membantu wanita dari segi :

* Mengetat dan menguatkan otot faraj.
* Merawat darah beku.
* Melancarkan peredaran darah.
* Merawat SENGGUGUT, KEPUTIHAN, jangkitan bakteria pada faraj.
* Melambatkan MENOPAUSE dan SAKIT PUAN.
* Anti bakteria, anti bau dan sumber tenaga.
* Mengekalkan pH dan warna semulajadi kulit.
* Meningkatkan imunisasi badan.
* Mengeluarkan angin dalam badan.
* Mengelakkan penyakit kelesuan dan demam.
* Menyuburkan dan merawat masalah rahim.
* Meningkatkan PELUANG MENDAPAT ZURIAT.
* Awet muda dan memberi kesegaran dalaman

Ayuzip V-Gin Drink telah terbukti membantu anda tampil anggun dan hebat dengan wajah gadis melayu yang berseri tanpa masalah kulit, tubuh langsing dan menggiurkan dan kelihatan jauh lebih muda dari usia sebenar anda!

Cara-cara Penggunaan

Bagi mendapatkan hasil yang memuaskan, anda dinasihatkan minum Ayuzip V-Gin Drink 3 kali sehari setiap pagi, tengahari dan malam. Rasanya manis strawberri. Ambil 1 sudu besar Ayuzip V-Gin Drink dikacau bersama 1 gelas air.


AYUZIP CURVILICOUS - KRIM PAYUDARA MANTAP & MONTOK


Ingin memiliki bentuk payudara yang montok dan mantap? Ubi Bidadari Putih adalah penawarnya. Ia juga dikenali sebagai pueraria mirifica yang mengandungi ekstrak miroestrol dan deoxymiroestrol yang boleh memberi kesan pembentukan semula pada bentuk payudara yang semakin kendur hasil daripada perubahan hormon dan faktor dimamah usia. Malahan ia juga menjanjikan kecantikan payudara agar semakin montok dan menggiurkan seperti yang diidamkan setiap wanita. Keistimewaan Ubi Bidadari Putih bukan saja dapat memberi bentuk badan yang sempurna terutama pada bahagian payudara dan pinggul. Hasil penggunaan yang kerap pasti memberi impak kepada saiz payudara yang asal kepada saiz idaman malahan ia mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap barah payudara. Ia juga boleh membantu kaum wanita dan gadis melayu bebas daripada kanser payu dara yang merupakan penyakit pembunuh utama wanita iaitu dengan mencegah pertumbuhan sel tersebut. Kaedah pengamalan Ayuzip Curvylicious bukan sahaja sesuai untuk wanita yang telah berumahtangga tetapi ia juga sesuai untuk kegunaan gadis melayu dan semua peringkat umur.

Fungsi Ayuzip Curvilicous

* Memberi kesan pembentukan semula payudara yang semakin mengendur
* Menjanjikan kecantikan payudara agar semakin montok, mantap dan menggiurkan

Cara-cara Penggunaan

* Sapukan krim pada bahagian payudara dan pinggul melalui cara urutan membulat dari bahagian bawah ke bahagian atas. Lakukan 2 kali sehari pada setiap pagi dan malam.
* Urutan dari bahagian bawah ke atas dan dari sisi ke bahagian tengah dada.
* Urutan dari bahagian bawah ke atas.






0 comments