Sungguh menakjubkan! Kami menerima tempahan hampir setiap hari dan lebih daripada XX pakej terjual kepada pasangan di luar sana sehingga ada permintaan dari negara jiran iaitu Brunei & Singapura! Terima kasih diucapkan kepada anda kerana mempercayai perkhidmatan kami!

Oleh itu bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan Pakej Sensaoil Ayuzip ini, anda hanya perlu membuat beberapa langkah mudah iaitu :

1 - Daftar secara percuma di dalam kedai online tersebut iaitu di SINI

2 - Kemudian anda dikehendaki mengisi username & email anda

3 - Password akan diberikan di dalam email untuk anda login ke dalam kedai online tersebut.

4 - Bagi membuat tempahan ke atas Pakej Sensaoil Ayuzip ini, anda perlu ke ruangan kumpulan "Beauty & Wellness - Sensaoil & Ayuzip "

5 - Sekiranya anda ingin menjadi agen jualan, klik pada "Pakej Sensaoil Ayuzip yang dikehendaki" dan tekan "Beli" . Ulangi langkah yang sama jika ingin membuat tempahan bagi pakej lain.

6 - Untuk Makluman, panduan "cara pembelian & cara pembayaran" disediakan bagi pengguna baru.

Ini sahaja langkah-langkah mudah yang perlu anda lakukan untuk membuat tempahan produk Sensaoil & Ayuzip ini melalui kedai online kami!


P.S - Tujuan utama pembelian produk Sensaoil & Ayuzip ini dibuat melalui kedai online adalah kerana untuk memastikan keselamatan & privasi pembelian anda lebih terjamin!







0 comments