Para pembaca yang dihormati sekalian,

  • Adakah anda seorang pekerja yang sedang mengalami masalah untuk menguruskan wang?
  • Atau anda seorang usahawan yang tidak pernah menyediakan gaji untuk diri sendiri hinggakan anda tidak tahu membezakan di antara modal operasi dengan keuntungan?
  • Atau anda mendapati yang gaji anda kini masih tidak mencukupi biarpun anda telah menyediakan bajet setiap bulan?
  • Atau kini anda sedang gelisah kerana wang anda tak pernah-pernah cukup, biarpun anda telah berusaha dengan pelbagai cara untuk mengatasinya.
  • Atau perbelanjaan anda kini sentiasa melebihi jumlah pendapatan anda?

Jika anda menjawab YA! bagi kesemua persoalan di atas, usah bimbang dan risau kerana sebentar lagi anda akan menemui jawapan yang anda cari-cari selama ini!

Ebook ini, akan menerangkan kepada anda tentang asas-asas teknik pengurusan wang gaji yang betul untuk mereka yang berkerja makan gaji, bekerja sendiri dan juga usahawan yang sedang berusaha memperbaiki pengurusan kewangan masing-masing. Di dalam ebook ini nanti anda akan didedahkan dengan :-

Asas dan prinsip penyediaan belanjawan (bajet) yang betul supaya anda dapat memenuhi keperluan kewangan anda setiap bulan.

Kaedah membuat agihan ke atas wang gaji anda bagi membentuk pelbagai bentuk tabungan sewaktu kecemasan, persaraan & juga untuk memenuhi setiap impian anda dengan cara yang mudah, teratur dan berkesan.

Bagaimana untuk memenuhi impian dan kemahuan anda tanpa perlu berhutang? Dan anda juga bakal mengetahui tujuan, faedah dan kaedah menyediakan 3 bentuk tabungan utama yang WAJIB disediakan oleh setiap orang serta implikasinya sekiranya anda tidak menyediakan ketiga-tiga tabung tersebut.

Bagaimana menyediakan sejumlah wang untuk pembayaran insuran dan cukai jalan kenderaan anda setiap tahun tanpa perlu sakit kepala?

Bagaimana untuk melindungi keluarga dan rumah anda daripada bencana kewangan yang tak disangka-sangka!

Mengapa anda perlu menyediakan perlindungan kewangan untuk diri dan keluarga anda?

Ketahui cara, kaedah dan alat kewangan yang betul untuk membuat simpanan, perlindungan dan pelaburan supaya wang gaji anda diuruskan secara bijaksana!

Adakah perlu untuk anda membeli polisi perlindungan insuran/takaful yang dipakejkan bersama simpanan atau pelaburan? Apakah ianya berbaloi untuk wang anda?

Ketahui tujuan sebenar membeli polisi pendidikan untuk anak-anak anda? Dalam keadaan manakah anda perlukannya dan apakah anda perlu membelinya atau sebaliknya?

Ketahui apakah bentuk insuran/takaful yang mengenakan caruman yang rendah tetapi memberi perlindungan kewangan yang tinggi kepada anda.

Bagaimana melaburkan wang gaji anda dan apa yang perlu dilakukan terlebih dahulu sebelum anda mula melabur?

Dapatkan tip yang menguntungkan apabila anda membiayai pinjaman perumahan anda.

Ketahui cara bagaimana untuk meminimakan cukai pendapatan anda? Apa yang perlu anda lakukan dan apakah pelepasan dan rebat yang layak anda tuntut?

Ketahui 10 Prinsip Mudah Berbelanja di Bawah Kemampuan Sebenar bagi menjamin wang gaji anda sentiasa mencukupi!

Pelajari cara penyediaan belanjawan dari wang gaji anda bagi memastikan kesemua komponen seperti simpanan, perlindungan, dan perbelanjaan di sediakan dengan teratur dan berkesan!


YA! Saya ingin mendapatkan ebook "Panduan Wang Gaji" ini beserta bonus-bonus yang ditawarkan hanya dengan harga RM20 sahaja.




P.s - Dengan hanya mengeluarkan RM20 pada hari ini, anda bukan sahaja dapat membetulkan semula kedudukan kewangan dan pendapatan gaji anda sebaliknya ianya bakal merubah masa depan kewangan anda menjadi lebih teguh dan stabil! Mungkin inilah pelaburan terbaik yang pernah anda buat dalam hidup anda setakat ini. Jadi kenapa tidak anda Beli Sekarang!

p.p.s - Banyak lagi rahsia perniagaan melalui blog akan saya bongkar kepada anda. Sila tekan CTRL+D sekarang @ subscribe melalui email DISINI untuk anda mendapatkan berita terkini dari blog ini!






0 comments